Welkom op mijn reisblog: Henk is Om!

22 maart 2020 - Groningen, Nederland

Welkom op mijn reisblog bij Reislogger! Ik ga deze website gebruiken om iedereen op de hoogte te houden van mijn reizen(Europa) en excursies(Nederland) die ik maak als reis- of excursiebegeleider. Kom dus snel een keertje terug voor de nieuwste verhalen en foto’s. Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van mijn belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst!

Begin 2020 nog voordat de coronapandemie uitbrak had ik besloten mijn werkzame leven om te gooien, en van de ICT over te gaan stappen naar reizen begeleiden en mijn passie daarin te volgen.

Ik ben in februari 2020 begonnen met een opleiding tot reisleider bij Ivor reisbegeleiding om degelijk voorbereid te worden op het vak van reisleider buiten Nederland.

Naast het reizen, doe ik vooral in Noord Nederland in het begeleiden van (vogel)excursies via Birds4You

De reizen/excursies die ik hier ga toevoegen, zijn de reizen die ik ga begeleiden als reisleider of de excursies die ik begeleid in Nederland. De soort reizen/excursies waar ik me op toe leg zijn: Vogel-, Natuur-, Kano en Wandelreizen.

Tot die tijd kunt u van een aantal bijzondere reizen met mijn gezin uitgebreide reisverslagen bekijken op mijn eigen site: https://www.henkdelange.nl

Foto's kunt u ook zien via mijn Instagram pagina: https://www.instagram.com/henk_delange

1. Reislogger:
    22 maart 2020
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!